Zombie..

I feel like a zombie..
Har jobbat idag och sen blev det middag och barnprogram med dottern..
Båda deckade i soffan vid 7, helt slut..
Jag vaknade lite efter 9 och nu känner jag mig som ett vandrande vrak.
Jag är TRÖTT och har ont i magen =(
Krängde massa mat när vi åt vid 6 tiden sen har jag hällt i mig massa dricka..
Mest vatten men jag öppnade även en burk cola.. jag dricker i stort sett aldrig läsk annars..
Åt även ett litet choklad.
O nu mår jag äckligt konstigt i magen.. Vill bara spy :(
Usch o fy o blä.........



Idag var Felizias första dag på den nya avdelningen.
Det hade gått jätte bra :)
Dock är jag sur på den dåliga informationen imorse och det dåliga mottagandet..
Helt förvirrat o ingen visste var hennes saker från förra avdelningen var.
Tillslut hittade dem dem innan vi skulle gå hem på eftermiddagen.
Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback