Myssöndag

Gokväll!
Dagen har varit mysig..
Vaknade med snuttan bredvid mig imorse.
Jag gick upp vid 10 tiden..
När vi båda var påklädda gick vi ner till affären för lite frukostshopping..
Vi käkade frukost framför tvn o såg barnprogram.
Det blev massa bus o stoj, vi lekte med lera o sen käkade vi lunch innan Felizia hoppade ner i ett bad...
Jag förberedde inför matchen..
Lite i 4 lämnade ja Felizia hos mams o åkte till Svedala..
Vinst med 4-1.. Gött!
Var hemma efter 8 igen o då sov snuttan..
Hon är så glad inför morgondagen - dagistajm igen..
Det har blivit lång semester för hennes del och nu är det dax att byta till storabarnsavdelningen så hon är väldigt spänd :)
Det är mycket prat om att hon vill vara stor nu..
Hon tycker själv aldrig att hon växer och blir stor hehe..
Själv tycker man att hon är väldigt lillgammal och förståndig..
Mitt lilla hjärta!


Min lilla Sabrowska har åkt till Rhodos nu... tur hon är ute o reser för både henne o mig... :p
Jag e aaaaaaavis o vill också!!!!!!
Men ha det så kuligt down there :)


Igår blev det kräftskiva på papsis gård..
Go mat o riktigt livat.. :)
Vi stannade till kvart över 10 nånting..
Det var väldans trevligt..



Nu kallar min tomma säng..
Jobb imorgon......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback