Lördag

Lördag och ledig.
Skönt ;)

Igår red jag den nya hästen på stallet, Carisma..
Guuud vad snäll o go hon var....
Storstegad och vi hade stundtals problem med kommunikationen, men jag vill rida henne mer o lära känna henne :)
Jag pratade med Mia om Titan också, så den 1 oktober blir jag hästskötare till mitt <3 !! :)
Im so happyyy..


I veckan var det Malmöfestivalen..
Så många bra artister, jag är så nöjd med årets festival.
Synd att den är slut faktiskt..
I torsdags såg jag, Sabbe, Sebba o Natalie Salem Al Fakir!
Har inte sett honom live innan, men det är något som måste göras igen..
Så söt, charmig, musikalisk, inlevelserik o duktig. :)

Igår åkte jag, Sabbe o Snuttan upp på festivalen på kvällen.
Blev rätt sent.. Men Felizia hann med o få munkar o vi tre åkte pariserhjulet..
Fy faraoo säger jag..
Jag hade inget minne av att jag var så höjdrädd.
Vi stannade högst upp flera gånger och jag kände hur yrhetskänslan kom..
Usch på riktigt! haha..

Jag har även hunnit med att köpa en ny jätte fin jacka.
Ska ta bild på den o lägga in.
Mitt nästa halvplanerade köp är Converseskor, stövletter samt väska.

Ska kolla igenom Snutteluttans garderob o uppdatera den med..

Dax o betala räkningar nu, onödigt ont.
Felizia ritar med sin bästis Paula i köket hihi..



So long..

Kissesss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback