Helgen; Malmöfestival, Rix fm efterfest.

Helgen var ruuuulig...
I fredags mös jag o Carro o Felizia i stan..
Åt langos o promenixa runt..
Åkte hem om o vilade vid 2 tiden..
Sen lämnade jag snuttan hos farmor vid 4 o jag o Carro stack till Entre.
Darre signerade där..
Sjukt lite folk var där, typ 20 pers.. :O
Han var klar redan efter 25 min..
Vi gick runt o kikade på Entre en stund.
Vi skildes åt vid 7 o jag mötte upp Säbb utanför Entre.
Det blev en promenix in till stan..
Vi strosa runt på festivalen..
Runt 11 hamnade vi i öltältet o då började även Perikles spela på Stortorget..
Sååå sjukt kul :)
Va bra dem va o vilket drag!
Säbb o jag blev fulla.. haha.. Med tom mage blir man det rätt lätt..
Oooooscaar... :p

Vi sov hos Säbb.
Jag somnade inte från vid halv 5 pga ngn som telefonterrar mig på nätterna..
Klockan ringde 10 i lördags..
Dax att gå upp o käka.. Match stod på schemat..
Jag var trött som f.a.n.........
Matchen vann vi med 5-1..
Kan ju lugnt säga att det inte var min förtjänst till vinsten, jag e så kass......
Efteråt blev det tempo hemåt..
Duscha o fixa mig inför Rix fm som började 4..
Pappa körde mig o syrran + vänner in till stan..
Jag mötte upp Säbb o Joanna..
Det blev full fest på torget..
Jag hade skitkul.. bra artiser där me :)
När Rix slutade gick vi o käkade på Bk.
Sjukt otrevliga folk som jobbade där, noll service at all!!!!
Så dåligt!
När vi ätit upp såg vi Maskinen på Stortorget o hängde litta i öltältet..
Efter ett tag började det regna o vi traska förbi Fridays men slutade på Skeppsbron.
Tog en cider där o runt halv 11 började efterfesten..
Det var så nice där..
Träffade Micks o hennes vänner, Danny o hans vänner..
Snackade o drack..
Massa mys..
Säger bara, Take me back :)


       

I söndags blev det kalas för min moster..
Jätte goo mat o så..
Det var trevligt..
Skyndade mig hem lite efter 6, blev lämnade hos Säbb sen tog vi tåget till stan o såg Melissa Horn.
Älskar hennes låtar o hennes röst!
Vi gick en sväng o sen åkte vi hem vid 9..



Kommentarer
Postat av: Gabriella

Undra vem det kan vara som terrar dig på nätterna eller har ja fel, haha

2010-08-24 @ 23:31:50
Postat av: P.

Måste bara säga att Danny är ju jääävligt snygg! En riktig hunk! Men vad har hänt med Grönwall? Han ser ju ut som en liten gråhårig gubbe? Ser ut som om Grönis borde käka lite mer mat lr?

2010-08-25 @ 14:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback