Underbara helg!

Gårdagen bjöd på trevligheter.
Först jobbade jag..
Sen blev det ridning på älskade Titan..
Han är så bra! Massa minnen med honom!
Efter det möttes jag av min älskade tös som var hos pappa.. *stooooor kram*
Vi åt bakad potatis hos pappa, sen bakade vi bullar o spelade spel. Så mysigt!


Dagen idag har varit underbar.
Vaknade med min solstråle bredvid mig imorse...
Solen sken ute..
Vi fixade oss o mötte upp pappa o Liam här nere vid halv 10..
Gick hem till pappa där vi åt frukostbullarna vi bakat igår...
Vid 11 åkte Sara, Liam, jag o Snuttan o hämtade Madde o sen vidare till Heleneholm.
Jag hade samling halv 12.
Sara o barnen mötte upp mamma o morfar där morfar bor..
Matchen startade 1 o de kom tillbaka o såg matchen..
Vi vann med 9-0..
Kunde o skulle ha blivit mer....
Har lite skavanker av matchen nu, blev stämplad på foten o nersparkad..

Efter matchen duschade jag sen åkte jag, Sara o barnen till Folkets park.
Vi mötte Jennie o hennes två släktingbarn o Carro o hennes dotter:)
Vi åt o sen åkte barnen karuseller o lekte på lekplatsen.
Underbart väder!!
När klockan närmade sig halv 7 handlade vi lite godis o åkte hemåt.
Jag o snuttan åt macka o mös på balkongen när vi kom hem. Min balkong har sol hela em/kväll ;)

Halv 8 var det Grannyran, det va där ja o Sabbe va förra söndan:D
Jag o snutt gosade o hade mysigt fram till hon somnade <3

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Låter som en helt underbar kväll det dära =) själv åt jag jordgubbar med kaffegrädde o socker, kan inte bli mycket bättremums

2010-04-25 @ 12:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback