Underbar kväll!

Sol o värme gör livet så mycket gladare...

Idag blev det jobb som vanligt.
Jag älskar mitt jobb! :)

Flexade lite för att hämta Snutt o Paula på dagis..
Såg att cyklen hade fått punka =( Ringde papps som såklart kom o hämtade mig..
Gick hemifrån honom till dagis där två glada töser jublade när jag kom..
Vi promenixa glatt hem till pappa..
Där var Peter, Markus, Jesper o Sara o Liam också..
Det bjöds på god mat o sen cheesekake från mitt jobb...
Underbart väder, så vi satt ute.
Sometimes life is good.
Tycker dock synd om Peter som skulle flyga till Finland imorgon, men inte kommer iväg pga vulkanen o inställda plan. Helt galet.

Nu sover pluttelisa o jag slappar här..
Kikade ut på balkongen innan för o se om askan dragit in (som den ev ska göra)...
Såg ingenting då iaf..
Såg bara en underbar solnedgång...
Min balkong är perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback