Helgen

Söndag kväll igen..
En  underbar helg har passerat.

I fredags red jag Topless sen grilla ja o Sabbe  o några till hos Sabbusch..
Mysigt men jag orkade inte va där så länge..

På lördan vaknade  jag vid 8.
Slappade i sängen o kvart i 10 hämtade Sara mig..
Åkte o käkade  frukost med laget, sen blev det lagfoto o match...
Vann matchen med 5-0 :)
Åkte hem o slappade en stund..
Sen kom Sabbe  o jag gjorde vid mig..
Hon lämnade mig o Sara hos  Maria.
Jätte trevlig tjejmiddag o kanongod mat..
Lite i 9 hämtade pappa oss o körde oss till lagfesten..
Lekar, dans o party :D
Runt 1 tog vi tåget till Malmö o Etage..
Det var skitkul där=) iiiii..
Var hemma vid 5 o hade nattbesök haha:D

Vaknade vid 1 idag..
Checkade internet o världens finaste höll till i Karlskrona..
Bestämde snabbt med Sabbe att vi skulle dra dit o en halvtimme senare va vi på väg...haha..
Älskar sånt..
Det var Postkodmiljonären som spelades in där..
Killarna uppträdde o efter blev det kramkalas o vinkvink!
Kom nyss hem igen.

     


Kommentarer
Postat av: sara

superkväll igår! haha nattbesöket, väldigt fint besök om jag får säga det själv :D å fotot, ni är så fina! :)

2010-04-18 @ 22:44:35
Postat av: jenny

ja nattbesök=O) haha



mm visst e vi???=)

Postat av: Alexandra

Mycket vackert par

2010-04-19 @ 12:45:13
URL: http://alexandraljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback