Söndag

Herregud, redan söndag..
Var tog helgen vägen?

I fredags blev det ridning efter jobb som vanligt=D
Red Numbers i parken o det gick kasst..
Han drog dit han ville o lyssnade inte spec mkt på mig..
Så det var en skit lektion menmen..
Måste prova honom igen o se om det kan gå bättre då.
Kanske ska prova inne ist =D

Pappa lämnade o hämtade mig i stallet..
Effteråt hade han gjort mat till oss.
Potatisar i ugnen med schnitzel o bea-sås.. mums..:)
Jag duscha sen åt vi o snacka skit..
Runt 8 drog jag hem o Pontus lämnade Felizia över natten..
Jag o snuttan såg Idol hos Carro.
Josse va me där..
Gick hem vid 12, svintrött.

Igår cyklade ja, Felizia, Carro o Josse till Entre..
Jag köpte lite till kvällens partaj..
Vi cyklade hem direkt igen o jag gjorde smoothie till oss..
Sen började töserna fixa mig, o Felizia blev även vidgjord haha.
Hon fick smink o nagellack..
Kändes som dottern o jag var på värsta behandlingarna =))

Pontus hämtade Felizia vid 2 och jag blev vidgjord från 2 till 5..
Var rätt najs med stylister faktiskt haha=D
Ögonbrynsplock, fick målat naglarna, blev sminkad, de valde smycke o skor..
Lyxigt=D
Tack mina söta fina vänner..
Det var supernajs <3

Kvällen var rolig men kunde blivit mer lyckad om inte folket sett det som en förfest o dratt ut...
Så gör man inte..
Alex o Malin, det var kanonbra fixat allting!
God mat o skitfräckt inrett=D
Tack för en rolig kväll!


Idag är det söndag och match igen.
Den är väldans viktig o vi saknar 2 nyckelspelare i laget..
Men vi ska FN vinna ändå!!

Sen är det kanske bio ikväll=D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir Bio ikväll...om du orkar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback