Slut i rutan..

Idag står slappande på min meny........!!
Är helt slut i varenda kroppsdel.

Igår traskade jag hem till Josse vid 7.
Linda o Marie var där o vi sminkade oss o drack o sjöng en massa, sen drog vi till en fest vid ÖB.
Skitkul o mysigt hos Josse..
Festen var kul också, men mindre kul att ja behövde hålla igen lite (tror kanske inte det märktes från början iaf..)för jag skulle ju upp idag och spela match.
Var hemma runt halv 2-2...(inget tidsbegrepp) haha..

Klockan ringde 8 imorse..snoozade till halv 9..
Åt lite gröt sen blev jag hämtad 20 över 9..
Vi spelade i Kristianstad idag..
Matchen slutade 1-1 och det var inte bra för oss..
Nu måste vi vinna alla o Lund SK måste förlora/spela ngn oavgjort,annars blir vi bara 3a=(
Åhh..vi hade det i våra egna händer inför denna matchen..
Näsby måste iaf vara ett av de gnälligaste lagen jag mött, i alla fall spelaren ja hade mot mig...
Hon skrek "men snälla, du kan väl hålla dig ngn dm från mig iallafall"  när ja markerade henne... haha..helt galet...
Vi höll på å skrika på varann ett rätt bra tag..
Sen slogs hon själv med sina armbågar o allt möjligt..
Hittade några blåmärken på min arm nu.. Alltid trevligt..


Det känns iallafall befogat att slappa idag..
Skönt o veta att man rört på sig,men segt var de..
Och vinst skulle det ju blivit=(

Oh förresten.......
Vädert är helt underbart idag =)
Länge leve sommaren!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmm jag vet:)

2009-09-23 @ 15:55:51
Postat av: alexandra

Nä jag vet men om man e hemma hela dagarna så kan man göra det


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback