Jag vet inte..

...var allting är på väg.
På fel håll iallafall..
Riktigt fel.



Idag har jag myst med snutt o Josse o Carro..
Vi var och handlade skor till pluttan imorse.
Två kängor och ett par gympaskor, sen blev det ett par Hello Kitty stövlar =)
Köpte även ett par skithäftiga jeans till henne=)
Storhandlade sen på Ica Maxi.. Kylen känns dock tom än.
Vad handlade jag, egentligen? :O
När vi kom hem var mamma förbi en stund..
Åt kex o drack kaffe..
Josse stack till Carro vid halv 5 och då såg jag o Felizia hennes nya film "Barbie och de 12 dansande prinsessorna", sen badade vi och efter det blev det mat.
Ja la Felizia och hon sov lagom till halv 8..sen dess har ja slappat vid datan o krängt nötter..
Har man 2,5 kg nötmix, så har man ;0)
Lyssnar lite på Spootify..
Hör även att grannarna satt igång hög musik... åhh stäng av...


Snart sängdax.....
Felizia sover i sin nya höga säng.
Kjell har hjälpt oss och sätta på sängstöd och sen har ja köpt en pall så snutt kan klättra upp o ner=D
Men jag är nervös trots allt, att hon ska trilla ner mitt i natten..

Kommentarer
Postat av: Emelie Brocka

Vad är det som går åt felhåll gumman?

Postat av: jennie

Finns har før dig <3

2009-09-27 @ 10:09:46
Postat av: Josse

vännen, vi vet ju att bååda vii e på fel håll. vi ska bara ändra det. vi klarar detta vi är ju två . PUSS

2009-09-27 @ 11:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback