Blogg för dig...

Här kommer en blogg till dig..



Idag har jag jobbat o stått i:D
Efter jobb hämtade jag prinsessan o handlade lite..
Vi lagade potatisgratäng o quornfiléer..
Sen
började vi tvätta..
Puuh..
Hade så mkt tvätt o har nyss vikt in Felizias kläder..

Snuttan sover gott.
Hon somnade lagom till Idol började, innan det såg hon Gustav o Pippi..

Nu e jag så trött så jag mår illa..
Har även käkat en del ost o kex.
Borde nog spy på riktigt..
Blä.
Mår iiiiiiiiiiiilla.......

Ska lägga mig nu...

Kommentarer
Postat av: modica

woho=) fortfarande veggo? tss ;)

2009-09-17 @ 22:29:23
Postat av: sara

jaså, blogg för vem? ;)

Postat av: jenny

haha andy klagade igår.. därför skrev ja.. :D

2009-09-18 @ 08:40:08
URL: http://missflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback