Söndag!!!

Söndag  idag och jag har  inga planer=)
Har ätit frulle o  slappar här..

Funderar på att gå  ut en sväng, sola lite o handla  med frukt o grönt hem...Så man kan göra Halloumi & sallad till mat  o sen smoothie.
Dessvärre regnar  det ute..  =/
Var sugen på å promenixa till  stan  o  ta en  chai...men  trist o göra  det själv ju.....
Får se hur  det blir..



Sitter o tänker på pluttan..
Hon har sovit hos Pontus moster inatt..
Men  dessvärre är hon förkyld o nu verkar hon ha blivit kass i magen=(
Då kanske det var  ngt  magskit jag hade fredags-lördags..


I fredags red jag Robban  o han va så  seeg..
Var helt slut efteråt..
Magen kändes konstig o när ja kom till pappa fortsatte magontet..
Åt  taco o sen  sprang jag på dass hela kvällen.. =/
Det fortsatte lörd morgon..
Så jag  åt  bara  en  halv bulle fram till 8 igår kväll..
Lämnade snuttan  hos  Eva på dagen o  sen blev det middag  med vänner hos  Tina på kvällen=)
Skitmysigt  o trevligt..
Drog till Breeze sen o det var okej där=)

Vaknade o var  inte  bakis idag..skönt..
Har fått i mig mat o hoppas på o få behålla det.
Håller tummarna att snuttan inte blir  mer magsjuk=(
Hon har varit sjuk från o till länge  nu..
Först feber, sen förkyld, hosta, pip i öronen o sen magen nu.
Allt på en o samma gång=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback