Oxfilé, överraskning och nagelfix..

Sitter hemma hos pappi och skriver lite..
Är egentligen rent slut i både huvud och ögon efter dagen på jobb.
Vi har fått nya datorer och min är mer blågrön, på skärmen, än vad den är vit.
Och det är väldans jobbigt för ögonen..
2 st var borta på jobb idag, så det blev lite extra ringningar...
Har en del att ta tag i på jobb...

* Fått nya kunder som ska bearbetas, vilket alltid är superkul
* Sammanställa Espresso House leveranser under jul o nyår
* Gå igenom alla jul och nyårsleveranser med alla som får ändrade leveransdagar i samband med röda dagar (en hel del)
* Plus och minus kunder

Japp, det är väl mest det..
Utöver mina vanliga kunder som ska ringas =)
Men det är så roligt.
Det finns inte många jobb man går till varje dag, med ett leende..

Idag fick jag med mig en oxfilé hem också, för vi varit så duktiga och sålt..
Jag sålde iofs bara en låda men men... =)

Fick även våra presentkort på MQ med hem idag, efter en säljtävling..
Och i veckan får jag förhoppningsvis hem min franska chokladtårta, så jag kan ha den på kalaset.

Sa jag förresten att jag älskar mitt jobb haha?? =)


En överraskning har jag också hunnit med att fixa idag.


Måste fundera på hur jag tar mig till nagelsalongen..
Ska vara där runt 7.
Antingen buss, om man nu får gå på utan kontanter =S
Eller pappas bil om Sara o Johan kommer snarast=)


Kommentarer
Postat av: sara

vadå för överraskning ?? =) å vad bra att du tycker om jobbet.. :D

2009-11-24 @ 09:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback