Mysig helg

I fredags jobbade jag o sen spelade jag cup..
Vi åkte ut  i semi (som jag skrivit innan) =)
Efter cupen åkte jag hem o slappade..
Somnade rätt sent..

Igår tog jag det lugnt under  fm o sen  följde  ja ju med Sabbi till stan.
Var hemma vid  4 igen..
Tog det lugnt..
Lämnade mammi  i stan vid 6..
På kvällen blev det slapp till denna filmen..



Den var rätt bra..
Hade en väldigt  bra budskap  iallafall=D

Somnade ganska sent inatt  och blev väckt 11 av syrran  idag..
*puhhh*
Fixade mig och  lånade pappas bil.
Hämtade  snutt o sen Sara o Liam..
Sara stack  inom Mobilia o handlade o sen körde vi  till mormors  kalas.
Hela 91 år blev hon idag!!
GRATTIS!

Efter kalaset lämnade jag Felizia igen  o  stack hem o  sprang..
Blev lite situps o armhävningar också..
Fixade till hemgjorda crepes o satte igång tvn..
Skönt=)

Ska strax in o bada...



Fille.
Du ska veta att mina tankar finns hos er..
Det är så orättvist att det skulle behöva sluta på detta sättet!
Hoppas din pappa slipper ha ont där han är nu!
Massa kramar!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/svininfluensan/article6126052.ab 

Kommentarer
Postat av: Karin

Låter som om du har haft en mysig helg, det tror jag att du behövde. Känns det bätre i magen?



Usch vad hemskt att läsa om det i artikeln. :( Man får hoppas att man själv slipper något liknande...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback