Min nya bruna färg

Tjohej!
Sitter hos pappa och leker med webcamen...
Har blivit ett jäkla farande idag..
Hehe..
Gick till jobb.. Tog 30 min så det var lugnt...
Jobbade heeele dan..
Gick hem till mamma från jobb igen vid tjugo i 5..
Väl framme funkade inte min skjuthållarlås-nyckel..
Grr.
Jag var sjukt kissig och behövde bilnycklen..
Fick ge upp eftr en stund och gå hem...
Gick på dass o hämtade Pontus inneskor..
Gick och mötte honom och lämnade dem, och gick sedan hem till pappa.
Här är jag nu.

Hmm..
Ska sola om en stund
Funderar på å handla lite julklappar till Felizia med som jag såg igår..
Frågan är bara bar man ska förvara det...


Här är min nya hårfärg: Brun
Om ni ser någonting? =)



  


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad fin du är i håret Jenny, det passar verkligen dig. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback