For you I break myself in 2...

Var tog denna söndagen vägen?
Jag minns knappt att jag gjort ngt vettigt ...
Jo passat Liam, haft besök av mamma o vatt på Apoteket..
Jag vill ha sånna här dagar o göra ingenting på, sen får jag ändå ångest att jag inte gjort något alls..
*hm*
Bra konstig...

I veckan är jag barnfri.
Veckan bjuder på en del..

Det blir till att:
*hjälpa syrran med en byrå
*fixa naglarna
*Ut o springa med Linda
*Färga o klippa håret
*Träna
*Fixa mat till kalaset
*Rida
*se Idol på Arenan
*se SvenssonSvensson på Nöjesteatern
*få hem Felizia lördag o ha kalas för mig o Sara
(fick ställa in julbaket med Sara,Alex o Malin, det krockade med Idol..........jag vill,vill,vill....säg till om ni ändrar dag!)


Hm...kanske ska börja i ngn ände redan nu..

Har nyss fått i mig en skål bönor o lite fetaost..
Gott.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Du verkar ha fullt upp stumpis, själv flyger jag till Ungern om några timmar...ska bli så skönt att komma iväg några dagar. Kommer hem på onsdag igen,då ringer jag dig...love yaa,



puss

2009-11-23 @ 10:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback