Fars dag

Idag vaknade ja 8.15 (!!) ..
Felizia blev väckt av mig när jag gick upp.
Vi tog det lugnt o åt frukost o fixade oss..
Vid 12 tog vi bussen till B&W o köpte presenter sen åkte vi  till Lena..
Snackade skit o fikade lite..
Saknar det stället!
Pontus  kom förbi vid 3 så Felizia fick gett Fars dag-presenten..
En stund efter det hämtade Sara mig o snutt,
Vi åkte hem till pappa o  käkade..
Lille gudsonen var också där =)
Paps fick sin present av mig.
Hoppas det passar!
Vi stannade till halv 7..
Blev hemkörda, för vi hade en hel del grejor...
Snuttis åt lite sen låg vi o  läste en lång stund innan hon tillslut  somnade i MIN säng..
Jag såg "Ensam mamma söker"..
Jag blir så glad för deras skull..
Men lite avundsjuka är det nog  allt..
Jag vill också var kär o galen o vara ihop en hel familj..
Men det är inget man stressar fram=)



Ska lägga mig nu..
Min mage är inte normal.
Känner  en konstant oro..
Googlade "magsår" och en del symptom stämmer så jag försöker nå 1177, men det är nog överbeslastat där..
Säkert massa frågor om svininfluensan..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kan ju lämna ditt nr så ringer dom upp dig =)

Postat av: Karin

Det behöver inte vara magsår du har utan det kan vara magkatar. Ofast brukar det börja så och om man sedan inte tar hand om det så kan det utveckla sig till magsår.



Mår du illa, har du ont i magen, gör det ont efter att du har ätit, känner du dig konstant hungrig, kör det från magen och upp i halsen?



Föresten ska du vaccinera dig?

2009-11-09 @ 17:48:25
URL: http://karined.blogg.se/
Postat av: Karin

Dina symtom låter precis som magkatar, framför allt eftersom du känner oro/stress samtidigt som de övriga. Du kan ju prova att köpa losec på apoteket, ska finnas de som är receptfria, dock är de skitdyra.



Men i längden är det livet man måste förändra och man måste lära sig hur man ska hantera det. Har nämligen själv haft problem med magkatar i snart nio år så jag vet vad jag talar om.



Om du är orolig för att det har gått över till magsår så kan du gå till läkare och få gjort en gastroskopi. Men om du bara haft detta en kort tid så är det inte troligt att det har gjort det.



Lycka till på onsdag, förbered dig på att du kan få rätt ont i armen efteråt. Så gör allt sånt som krävs två armar redan idag.

2009-11-10 @ 08:48:42
URL: http://karined.blogg.se/
Postat av: Lena

Det var roligt att ni kom, känns underbart att ha er här och du är alltid lika välkommen till oss.

Var rädd om dig Jenny. Pussa lillan från mig..

kram

2009-11-10 @ 11:48:14
URL: http://lenamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback