Brrr, lagom kyligt..

Idag åkte jag med söta Sannisen till jobb..
Jobbade som dårar =p hihi..
Alltid mer o göra på torsdagar..
Extra kul med fler nya kunder nu när 2 är på semester =)

Efter jobb lämnade Sannis mig vid min cykel på IPn och sen cyklade  jag till papps..
Käkade med honom..
Satt o snackade  en stund innan ja tog på ridkläder o åkte till stallet..
Mötte Angelica där o kollade lektioner..
Snarra om kallt, brr...
Lämnade Angelica hemma efteråt o va hemma vid halv 9 hos pappa..
Tog en lååång vaaarm dusch..
Cyklade hem vid kvart över 9 o här sitter jag..
Har nyss  fått  upp värmen..

De närmsta dagarna blir hektiska..
Jobb o ridning imorgon..
Sen Idol o Sushi...
Sen sover nog jag o Nannis hos Sara o Liam.
På lördag fm ska ja handla doppresent o sen fixa mig o va i kyrkan halv 1..
Sen är det dop o ja o Christian är faddrar =D

Efteråt blir det käk o så..
Sen ska ja ev till Sthlm...
Får se hur det artar sig!

Fick hem kallelse till vaccineringen idag också...
Nästa vecka..
Hua!

Hey så länge!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åhh det är inget att tacka för, skrev bara vad jag kom på för stunden som kunde muntra upp dig. :) Tack så mycket för komplimangen. :) Vad glad jag blir av att höra att du ska kämpa på efter bästa förmåga. Tids nog kommer där nog en underbar nerförsbacke ska du se. Hoppas att du får en trevlig helg med allt kul du ska hitta på. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback