Bad, ansiktsmask och Doves goda lotion...

...mmmm, har nyss skömt bort mig själv lite..
Sitter o doftar Doves lotion som jag fick på jobb för ett tag sen..
Den luktar mumsigt!

Idag har  jag jobbat  o sen hämtade jag snutt.
Träffade Nettan på dagis. Hennes  dotter går på samma avdelning som Felizia=)
Världen är så liten.
Hon är återförsäljare av smycken så jag tänkte dra ihop ett gäng så hon kan komma hit o snacka smycke=)

Efter dagis cyklade vi till pappa..
Åt där o snackade lite.
Halv 7 kom styrelsen dit. De skulle ha möte.
"Jag vill också vara med på mötet" /Felizia 3½  år
*hahaha*

När vi kom hem fixade vi oss inför natten o la oss o läste i hennes säng..
Som vanligt somnade jag med, men dock bara en timme =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback