Update

Tjohej.

Var ett tag sen jag skrev..
Livet flyter på som förr....

Man jobbar o sliter, tränar och rider lite där emellan och umgås med underbara familjen och vännerna......
Sista punkten kan dock förbättras!!

Idag ska jag möta Angelica på stallet o kolla lite lektioner o den nya hästen..
Har kommit 2 nya hästar till stallet, och Verona o Baghira har avlivats, R.I.P.

Igår  red jag min älskade Titan..
Första gången någonsin han går fint i galoppen, stolt, glad, nöjd ;D
Han ska nog säljas, den gamle pollen..
En tjej som verkligen älskar honom ska nog köpa honom, det förtjänar han..
Även om  jag innerst inne inte vill att han säljs.
Ska dock erbjuda mig att hjälpa henne om hon vill o behöver =)

Jappjapp..
Ska göra vid mig o kila nu,

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Du har alltid tid för mig, älskar dig och det med stora bokstäver....kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback