Söndag

Söndag igen..
Helgen har varit händelserik..

I fredags jobbade jag sen stack jag o red..
Hade Majeur, gick sådär..
Efter ridningen gjorde jag vid mig o åkte till Linda i laget.
Umgicks o spelade spel, mkt trevligt.
Var hemma vid halv 2.

Igår mös jag med Felizia på morgonen sen kom Pontus vid halv 11,då han jobbat klart.
Vi fixade oss och körde mot Entre.

Hämtade Alex på vägen..
Släppte Pontus o Felizia på Entre för de skulle på bio, Pettsson och Findus =)
Jag o Alex körde vidare till Obs.
Ja handlade en del kläder och sen fikade vi på Espresso House..
Stack därifrån igen runt halv 3.
Hämtade familjen o lämnade Alex, sen åkte vi hem.
Min lilla prinsessa var slut i rutan efter bian så hon somnade.
Jag la mig o vilade inför kvällen..
Blev hämtad runt 6 av sötnosarna Carro o Sabbe, och så åkte vi till Tina.
Det blev middag, singstar och party sen drog vissa av oss till Etage.
Hade en rolig kväll o var hemma vid kvart över 4 :O

Idag skulle jag o Angelica till Fälttävlan på Riibban så  jag ställde klockan på halv 9.
Var sviiiintrött, kunde knappt öppna ögonen hehe..
Men sen ringde Angelica o fråga om vi skulle skita i det pga vädert.
Inte mig emot, var helt slut.

Väntar på fotbollssamlingen nu..
Samlas halv 2, spelar 3..
Jäkligt tradigt väder..
Har förresten glömt o skriva att jag gjorde mål i förra matchen=p

På tal om något annat känner jag att jag börjar få ont i halsen=(
Felizia e förkyld o Sanna är halvförkyld på jobb.
Ångest!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

lycka till idag

Postat av: Linda

Vad härligt att hon är så pass stor nu att hon kan gå på bio!! Vad kul=)

Trevligt o läsa din blogg,hihi, du får blogga lite oftare;)

Kram från Linda M

2009-06-09 @ 21:01:07
URL: http://nataliesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback