Roliga frågor =)

1. Hur gammal är du om fem år? 29 (*gulp*)
2. Vem var den sista du träffade? Pappa (är här nu)
3. Hur lång är du? 176
4. Vilken var den senaste film du sett? Vi hade iallafall tur med vädret igen
5. Vem ringde du senast? Ringer folk på jobbet heeela dagarna :)
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ""hehe vadå då?" till Josse
7. Vad är dagens planer? Sara ska klippa mig, sen ska vi se Sverige - Malta och försöka hinna sola efter det
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror ju på vad det gäller. Men jag är ju sms'arn.....
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Igår
11. Vilken ögonfärg har du? blå/grön
12. När vaknade du idag? 06,45
13. Har du någon gång hittat en katt? Njaä..
14. Vilken är din favoritplats? Oj va svårt. Har nog inte direkt någon favoritplats. Kan vara var som helst med rätt sällskap =)
15. Vilken plats föredrar du minst? 11e? ( på planen iaf =p) 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett lyckligt  förhållande :)
17. Vad skrämde dig som barn? Raketer, ballonger
18. Vem fick dig att skratta senast? Jobbe kompisarna innan vi gick hem, vilka tossingar där ;0)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?  I guess so
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på om jag fryser
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jo det har hänt nån gång.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? SKOR!!!!
26. Är du social? Jätteolika beroende på personer och humör.
27. Vilken är din favoritglass? Ingen speciell, men Nogger och Sandwich är ju goda
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Hmm visa min tacksamhet till alla jag älskar samt lagt pengarna på mig o familjen
29. Tycker du om kinamat? Det går ner!
30. Tycker du om kaffe? Det är okej
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller juice 
32. Sover du på någon särskild sida? nix
33. Kan du spela poker? Nja kan kan jag , men jag är ignet proffs hehe
34. Tycker du om att mysa? älskar!
35. Är du en beroendemänniska? Nej mer en vanemänniska
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jajemen!
37. Vill du ha barn? Har redan världens mest goa tös :)
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
40. Föredrar du havet eller en pool? Beror på..
41. Vad spenderar du helst pengar på? Min dotter
42. Äger du dyra smycken? Njää..
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej och det tänker jag inte heller
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Macka
45. Vem är den roligaste människan du känner? Roligast..oj..va svårt. jag vet inte..
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett på kinden - efter ett födelsemärke..
47. Vad har du för ringsignal? Vet ärligt talat inte vad den heter..
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nej
49. Flirtar du mycket? Haha nej..
50. Vart togs din profilbild för din blogg? nu måste jag kolla om jag ens har en sån... nej!
51. Kan du byta olja på bilen? Nix
52. Har du fått fortkörningsböter? Nopp..
53. Vilken var den senaste bok du läste? Minns inte..
54. Läser du dagstidningen? Ja om jag kommer över någon
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja, Solo och Veckorevyn - I love it=)
56. Dansar du i bilen? alltid!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bläddrar runt i bilen..
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Noterade vem som ringt min telesvarare på jobb, och som skulle ringas upp..
59. När var du i kyrkan senast? På begravningen för ngn månad sen..
60. Vilka personer utmanar du?

Kommentarer
Postat av: sara

du har visst en profil bild :P

2009-06-11 @ 15:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback