Nanna..

Jag och snuttan har varit med Tina i Rönas idag.
Åt god mat, såg fotboll och hade allmänt trevligt =D
Jättemysigt var det..
Var tillbaka i Malmö vid halv 1..
Ska nanna hos min älskling nu..
Ohhh jag är så kääär i alla mina vänner =D hahah..
Ni är för goa och för underbara.
Jag är ingenting utan er!!





Man måste verkligen njuta av varje sekund.
Leva livet.
Våga satsa för att våga vinna.

Syftar på Michael Jacksson nu.
Ett liv kan släckas så fort och så oförberett.
Vi vet aldrig vems tur det är nästa gång, så snälla söta människor där ute - lev livet.
Berätta för era medmänniskor att ni älskar dem.
Hjälp varandra att få ut det bästa möjliga av allting.
Vi lever en gång (fast jag hoppas på fler..)...
Livet är för kort för att slösas bort på massa dumheter.
Sträva efter att förverkliga dina drömmar.
Det går.
Du kan.
Du måste bara på tro på dem.
Och våga satsa.

Och Michael Jacksson.
Var du än befinner dig nu, så Vila i Frid.
"The King Of Pop".
Du gjorde underbar musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback