Helgen

Min helg har varit ruuuulig=)

I fredags jobbade jag till 12 sen mötte jag Josse på Centralen.
Vi skulle ta tåget till Karlshamn..
Tåget gick halv 2 och halv 4 var vi framme på en halvdöd tågcentral.
Regnet duggade från o till..
Vi frågade om vägen till hotellet o fick åka med en snäll chaffis dit.
Helt otroligt vad snälla o hjälpsamma människor där..
Väl framme på hotellet lämnade vi sakerna, sen stack vi ut o handlade paraply o sen satte vi oss på en Thai restaurang intill hotellet.
Josses mat blev svindyr o min svinbillig hah..
När kl närmade sig kvart i 6 gick vi  upp o för att göra oss i ordning..
Josse skulle då visa mig sitt paraply o precis när jag vänder mig o kollar så skjuts paraplyet ut i en jäkla hastighet rakt i facet på mig..
Fick det rakt  över ögonbrynet som började blöda o blev blått...jippi haha..
Fn vad ont det gjorde..
Lyckades nog sminka över de rätt bra iaf..
Vid lite innan 7 var vi klara o gick ner till receptionisten för att fråga om vägen till parken där EMD skulle spela.
Just då kommer killarna in genom hotelldörrarna.
Snackade lite sen promenerade jag o Josse till parken.
Det var fullt med hårdrocksband (!!) som förband.. snacka om sår i öronen hehe.
Kl 9 var det äntligen EMDs tur..
Konserten var skitbra..Många bra låtar, o Danny ägde scenen..
Efteråt var det signering.
Vi orkade inte ställa oss utan började gå mot hotellet..
På hotellet mötte vi Mikaela och snackade lite, sen satt vi i lobbyn en stund.
Gick upp o nannade vid 1.

Dagen efter hade vi ställlt klockan på 7 men min mobil dog som vanligt så vi gick o  åt halv 10 istället.
Låg o snackade på hotellrummet fram till vi skulle lämna hotellet.
vårt tåg gick hem halv 2..och halv 4 var vi tillbaka i Malmö igen..

Skit mysig och rolig tripp.
Skönt att komma iväg ibland och lämna alla tankar och måsten hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback