Gårdagen

Halluu...

Gårdagen var underbar..
Det började med att ja, Felizia o Alex fikade på Espresso House i stan..hämtade henne vid 10.
Vi satt där till halv 1 tiden då lämnade jag henne på MAS.
Krya på dig Christian!
Efter det åkte ja o snuttan till Carro..
Vi såg Pippi o åt mackor..
Tina kom efter en stund o vi hade roligt hela dagen.´
Hoppade i soffan o sängen o hade kuddkrig..
Felizia hade såå roligt, o vi med =D hehe
När klockan närmade sig halv 6-6 åkte vi hem till mig o hämtade partykläder o hämtade även Pontus.
Vi alla åkte o åt pizza.
Efter det lämnade Pontus o Felizia oss hos pappa sen gick vi till Carro..
Förfestade o runt 1 var vi på Slagt.
Jag hade roligt o är så otroligt glad att även Carro följde med ut.
Vi drog hem vid, hmm, halv 5..
O somnade halv 8 imorse.. :O
Jag är ändå inte trött nu fast ja bara sov ngn timme..
Vet inte vad felet e med mig eftersom jag brukar somna runt 9-10 på kvällarna hehe..
Aja, skönt att vara pigg!




Vill bara hylla alla underbara vänner jag har.
Ingen nämnd, ingen glömd.
Ni finns iaf i mitt hjärta, ni vet alla vem ni är!
<3

Min familj är också helt underbar, som alltid annars..=)
Kunde inte önskat mig ngn bättre..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hejsan stumpan...Kul att du fick din utekväll:) hade klart hängt med om det inte var för ja du vet...Hoppas du träffade alla dina vänner som du ville...Snart Chai igen??du,jag och Felli

Postat av: Jennie

;) jätte skoj att du hade en bra kväll =P fika snart?

2009-06-22 @ 21:00:20
Postat av: jenny

Ja det var jättekul=D



Absolut,fikar med er båda snarast=D

E ju "ledig" from lörda iallafall:)

2009-06-23 @ 20:28:53
URL: http://missflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback