Bo01

Hade mysdag med min plutta igår..
Hon följde med mig och byggde naglarna och så fick hon fina blommor på sina..
Hon njöt verkligen, min lilla prinsessa..
Sen åkte vi till Bo01 och fikade, bara hon och jag =D
Solen höll på att gå ner och det var vindstilla.
Helt underbart!




Ska snart hämta Kjell o Kerstin så ska de hjälpa mig och köpa/hämta mina möbler och sätta upp dem i MIN lägenhet=)
Äntligen!!

För alla som inte vet så flyttar jag och Felizia på tisdag till egen lägenhet.
Ibland blir saker och ting inte som man tänkt sig bara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter underbart gumman!!!!puss

Postat av: Lena

Skönt att du kommer iordning, allt blir kanske lättare. Hoppas du kommer att trivas. Du vet var vi finns.....

kram

2009-06-25 @ 19:53:46
URL: http://lenamansson.blogg.se/
Postat av: Sara

Det kommer bli bra, det vet jag :) <3

2009-06-26 @ 21:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback