Svettigt att flytta..

Det är inte det lättaste att flytta i 25 graders värme..
Idag känns det som att det är ännu varmare och jag har inte ens varit ute än.
Håller på att packa det sista; cd-skivor, smutstvätt, vinterkläder, toa-artiklar..

Är så jäkla irriterad för lägenheten jag har flyttat till INTE var ordentligt städad när jag fick den.
Det är förjävligt.
Säljaren har dammsugat och torkat av ytor..
Det är MAX det dem har gjort..
Och nu är mäklaren bortrest till söndag.
Jippi...
Fick  ju nycklen i tisdags..
Och sen ska jag inte kunna bo där från söndag tidigast??
Ehmm.. Det är rätt sjukt.

Ska till lägenheten i e.m iaf..
Sätta ihop Felizias säng och hennes bord i rummet..
Har inte köpt madrass och stolar till bordet..
Sen måste köksbord och vitrinskåp också skruvas ihop..
A lot to do=D
Bara liiiiite ångest när man känner sol och värme utanför fönsterrutorna.
But hey, that´s me..
Ute i sista sekunden som alltid annars..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så det blev en köpelägenhet istället :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback