Stan med sötnosen

Dagen har spenderats i stan med Carro.
Jag vaknade halv 9 imorse och var klar först halv 2!!!! :O
Har man semester så... =S
Usch, nä lite seg var jag imorse..

Kom iallafall nyss hem..
Vi tog bussen till Värnhem, gick in på Netto o Entre..
Sen blev det promenad till Caroli och där käkade vi på "Tomaten" och sen kollade vi i affärer för att slutligen ta en Chai på Espresso House. Mums.
Tog bussen hem..

Dagens inköp till Felizia:

* Linne/Klänning
* Kjol
* Påslakan + örngott
* Morgonrock
* Inneskor

Till mig:

* Skor
* Öronhänge


Kommentarer
Postat av: Linda

Rena julafton ju!!=)

Ja, jag jobbar numera...slutar oftast runt 4 tiden. Har du Flizan varannan vecka nu? Vi & Josse kunde hittat på något en dag?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback