Måndag

Det var ett tag sen jag satt här.

I fredags bar det av till öland med Josse o Carro.
Väldigt impulsivt men dock.. =D
Läs mer här 
http://lifeofmuchen.blogg.se/2009/july/bilder-fran-oland.html#comment
Skitkul var det iaf.
Garvade mig igen den resan hahaha =D

Kom hem i lördags och då hämtade jag Felizia.
Vi mös å sen somnade hon runt 9.
Var uppe rätt länge den natten o var skittrött igår morse..
Gick iaf upp o åt frukost o sen gick vi till mamma vid 12.
Fikade o så..
Klockan 3 lämnade jag Nannis hos sin pappa o efter det drog jag hem o fixade mig sen blev det kinamat o film..
Somnade 12 inatt o vaknade 10 idag..
Har vatt skittrött hela dagen o är det fortfarande.
Ska vila en stund nu.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nja jag vet inte. Karusellerna var som sagt till barn över 1 meter, lekplatserna var avsedda för större barn. Hade jag vetat det så skulle jag INTE ha åkt dit detta året med henne. Inte konstigt att dom då endast tar 20 kr för barn under 1 meter, där finns ju inget för dom att göra. Sen betalar du nästan 200 kr/vuxen och det är ju snordyrt - tycker jag. Så jag vet inte.

2009-07-28 @ 16:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback