Jobb igen..

Jaha, då var det jobb igen efter en veckas ledighet..
Ledigheten har mest gått i flyttandets tecken, men har även umgåtts med alla underbara vänner och min söta tös som kom hem i helgen..

Sitter hos Carro nu och lånar hennes Internet, har inget hemma hos mig ju=(

Har sån ångest för jag har tryckt i mig massa skit idag..
Mår jätte konstigt.
Är egentligen mätt men bara äter o äter..
Uttråkad, känner olust, vet inte riktigt..
Inget är riktigt som det ska..
Saknar min dotter, mår allmänt =S
Har sovit i två timmar också.
Somnade halv7 och vaknade halv 9..
Ska nog snöra på mig joggingskorna och springa en runda..
Måste vara tränad när fotbollen kommer igång igen..
Har även snackat med fotografen o vi ska fixa en photoshot när jag bara är mer slimmad.
Går det tror ni??? =)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Klart det går...Hör bara av dig om du vill ut och promenera och så för jag ställer mer än gärna upp:)jag kan onsdag torsdag efter jobbet om du e sugen

Postat av: Sabbi

Du är fin som du är Jenny!!!

2009-07-07 @ 23:55:18
Postat av: Jenny

tack sötnosar!

2009-07-08 @ 21:51:44
URL: http://missflingan.blogg.se/
Postat av: Carro

Du är redan fin och slimmad så det är klart att det inte går :P PUSSSS

2009-07-09 @ 14:19:04
URL: http://lifeofmuchen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är redan fin och slimmad så det är klart att det inte går :P PUSSSS

2009-07-09 @ 14:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback