Hemma igen..

Hemma i Malmö igen. Hemma hos papps.
I förmiddags haglade det!! Huh, man blev lite chockad.
Nu skiner solen..

Igår träffade jag Jennie vid 12 och käkade bullar.
Snick-snackade massa, och sen kom Carro förbi vid 3 tiden.
Hon lånade shorts av mig till sin resa..
Hon o Sabbi åkte till Kreta imorse, 2 veckor!!!
Snacka om avundsjuk!!!
Gonna miss you sweetys!

Jennie drog hem vid halv 6 och jag hängde med Carro till Entre.
Hon skulle byta storlek på sina leopardskor..
((Hon är fan av det mönstret=p))
Sen drog vi iallafall vidare på vars ett håll.



Jag e så sjukt sliten i kroppen nu.. har helt vänt på dygnet nu när jag har semester och Felizia är hos sin pappa.
Jag somnade halv 4 i natt :O


Imorgon fyller min docka 3 år!!
Hon har blivit stor..
Man märker på foto och på hennes sätt att prata och bete sig att hon blivit äldre.
Hon har blivit mer trotsig och tjafsar emot när hon inte får sin vilja igenom..
Man ska inte tro att det är någon dans på rosor att vara förälder, men det är det bästa som kan hända en =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback