Helgens utgång & Ny tv + dvd

Tjena tjena.

Det är söndag kväll och  min älskling sover gott i sängen..



Idag kom Jennie med bullar runt 10 så vi åt en god frulle..
Jag och Felizia fixade till oss och sen drog vi till Media Markt..



På Media Markt köpte jag både tv och dvd, äntligen=)
Det blev en 42 tums LCD.




Så nu är mitt hem ännu mer komplett och det känns underbart =D



I fredags var jag och Sabbi ute..
Det började med lite cider här hemma,


















sen drog vi till Möllan.
Sabbi träffade ngn hon hade träffat där veckan innan, så vi bytte till deras bord..
Satt o drack där fram till 1 när de stängde.
Då kom Sabbis bror med kompisar förbi och  vi hängde med dem till Buddha.
Mkt trevlig kväll=)
Sov hos Sabbi och dagen efter kom Pontus o min ängel äntligen och hämtade mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback