Första semesterdagen

Dagen  började med att Felizia väckte mig kl 6..
Vi gick upp och åt mackor.
Jag satte igång Pippi till Felizia och somnade om en stund..
Vaknade vid 8 tiden och hela huvudet snurrade och jag mådde illa..
Jag gick in på toa och blev liggande där i två timmar....
Var spyfärdig och mådde skit.
Magen körde rundor =S
Vid 10 lyckades jag somna igen och det gjorde även Felizia..
Vi sov ända till kl 1 och när jag vaknade mådde jag bättre, tack o lov!!
Käkade lite nudlar och sen åkte vill Ica Maxi och  Net on Net..
Handlade hem lite mat och så, och även antennkabel till tvn så den ska funka.
Har inte satt in den än dock=D







Felizia skriver ett gästinlägg:

kkopppövölvkllvlllllllllllllllllllvlvlllllvlvlllvlvllvvllvlvvllvlvlvlvlvlvöhöhööhöhöhöhööhöhöhöhööhöööhööhöhöhöööööööööhöhööhöööö,.,vv
hmmbbmbmmbmbjhhhhhhhhhh66666ooooolkooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooo

Kommentarer
Postat av: Linda

Så söt hon är!! Hade dock inte känt igen henne...tecken på att vi borde ses snart?=)

Hoppas att du inte blir mer sjuk. Jobbigt.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback