Torsdag

Godmorgon..
Jag är hemma från jobb idag också.. Sista dagen tänkte jag, får bli jobb imorgon..
Nyser fortfarande och halsen gör ont men det hjälper lite med Strepsilen.

Sanna från jobb meddelade att vi vunnit Melodifestival biljetter på jobb i säljtävllingen, så nu ska vi gå dit tillsammans istället=D
Ska bli skitkul!
Har ju 2 st andra som jag och Pontus skulle använt men han ska ju till Österrike så jag ska nog sälja dem, om inte pappa och Ingvar vill ha dem.
Har nog glömt att berätta att Pontus och hans kära vänner ska åka skidor väldigt snart..
De åker i slutet på februari och är borta en vecka..
Mysigt för dem =)
Han försökte få med mig men jag åker nog hellre på en solresa =p



Här kommer iallafall några foto på mig och mina älskade, älskade älsklingar..

  

Ombytta roller.





Har äntligen tömt kameran på alla bilder så jag kan börja ta nya igen..

Passar Maja och Lotta idag så här kommer två pix på dem..

 


Bye bye så länge..

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej

Vilka gosiga bilder på er, dags att börja förstor några bilder.. Ni är så söta i era pyjamasar.

Tusen tack för hjälpen med mina vovvar, det var skönt att dom kunde vara hos dig, vet att dom har det bra hos dig..

kram på er, älskar er

Postat av: pillert

så söta bilder :)

speciellt den när pontus får höra godnattsaga i en lagom stor säng...

2009-02-19 @ 21:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback