Söndag

Hej

Har märkt att jag bara skriver på helgerna... I veckorna flyter det mesta på.
Jobb måndag-fredag, middagar, mysa med familjen, träning.
Ja, i princip.



Lite helg-utdate..

I fredags red jag Titan i dressyr och det gick helt okej.
Han gick i trevlig form och galopparbetet är nog det bästa jag gjort någonsin på honom och ändå var det långtifrån 100% bra.
Skänkelvikningarna i  trav längs långsidorna var ingen lycka iallafall hmm=/
Men jag är hyfsat nöjd med lektionen.

Pappa hämtade oss i stallet och jag åt där hemma sen.
Det blev svingoda pitabröd..
Jag duschade och sen körde pappa och jag till OK för att pumpa mina bildäck.
Efter det lämnade jag pappa hemma och körde till Carro för en girl´s night; Jag, Tina och Carro.
Vi sjöng sing-star, såg Sex and  the city och käkade godis, MYS =D

Igår slappade jag med Felizia på morgonen, hon fick feber i fredags och har haft hög feber sen dess..
När Pontus kom hem efter jobb stack jag  och hämtade Alex. Jag  tänkte ha med Felizia men mötte Lena o Per i garaget så Felizia följde med dem upp, tack och lov. Hon mådde inte superbra.
Sen  åkte vi iaf till Håkanssons.
Skulle byta mina skor men det fanns inga andra kvar i den storleken så jag behöll dem.
Efter det blev det en sväng inom Netto och sedan vidare till  Ica maxi.
Var hemma igen vid 4 tiden.
Hämtade snuttan och lät henne vila en stund sen gjorde vi vid oss och åkte till pappa som fyllde år.
GRATTIS PAPS!!!!!!!!
Var där till  10 tiden..
Felizia var rätt glansig i ögonen då igen, alvedonen hade nog släppt, så vi åkte hem.
Jag och Pontus löste korsord en stund sen somnade vi..

Inatt var Felizia vaken en lång stund.
Vi vaknade när Pontus gick upp vid 2 tiden (skulle hämta några kompisar i Tomelilla) och sedan  somnade hon inte från 4 igen (när Pontus kom hem)..

Imorse var tanken att vi skulle hänga med Pontus till hans cup men det sket sig när han vaknade 20 över 8 och de hade samling kvart över 8..
Felizia mår inte bra i vilket fall som men det skulle varit kul att se älsklingen..
Lycka  till babe.
Håller alla mina tummar!! (fast de e rätt skönt om ni  åker  ut i gruppspelet så du kommer hem snabbare =p )
Annars händer inte jättemkt idag..
Har träning kl 5..Hoppas Ulli ska träna så jag kan åka med henne. Hatar att köra när det är  snö =(

Om en vecka är vi på väg till Stockholm =D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Japp jag längtar som satan till stockholm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback