Sjuk

Hej alla sötnosar.
Idag är det måndag. En ny dag i en ny vecka.
Läget hos mig är inget vidare.
Åkte på en förkylning i lördags som går upp och ner..
Gick till jobb imorse men åkte hem 11 igen.
Slappar här,  Felizia e hos farmor en stund och Pontus jobbar kväll, saknar honom.
Ska strax fixa mat till mig och snuttisen..

Helgen passerade fort, som den brukar göra..
I fredags red jag Majeur
http://www1.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=42952 och det gick  sådär.
Emellanåt kändes det bra men i det stora hela gick han inte i rätt form hela tiden.
Takten och  tempot var dock bra.
Efter ridningen kom Carro o Tina och hämtade mig.
Vi mötte upp Tinas två kompisar och åt på Elysee för att fira Tinas 24 års dag =)
Efter det spelade vi biljard.
Grattis i efterskott stumpan och tack för en trevlig kväll!!

I lördags var jag, Pontus och Felizia på Andys lekland med Emelie, Christoffer och Nellie.
Skojsigt=)
Hämtade Sara på vägen hem och körde till Coop Bernstorp.
Handlade lite gottis och mat.
Efter det lämnade vi Sara hemma och körde hem och  vilade.
Skulle vara hos svärmor och svärar kl 6 men försov oss så 20 i 7 ringde Per på dörren..
Sorryyyyyyyyyyy!
Maten var svingod iallafall och sen blev det kärleksmums och Meldifestivalen.
Jag ÄLSKAR H.e.a.t´s låt!
Ingen passande i Schlager sammanhang men låten är skitbra!!
Efter festivalen såg vi två filmer och var sen hemma vid 1.

Igår åkte lilla familjen till Obs och shoppade lite fina rea grejor.
Iallafall jag och Pontus.
Ska handla till Felizia när vi fått lön =D
Kl 3 var det kalas hos min morbror och det var trevligt som alltid!
Åkte hem vid  och såg fotboll hos svärmor och svärfar.
Somnade sen runt 11-12 ngnting med mina älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback