Min födelsedag=)

Hipp hipp hurra..
Idag är det min födelsedaa=)

Fått många fina presenter idag.
Tack alla sötingar som grattat mig o tack min dotter som sjöng för mig 7 imorse=)
♥♥♥

Det har hänt en del sista dagarna.

*Snutteplutt har varit  sjuk i över en vecka..
*Sabbe och jag har  vatt på Idol massa dagar..
*Vi har firat syrran som fyllde 21 år igår
*Jag fyller 24 år idag

Imorgon ska ja  va hos tandläkaren 7.15 och laga en tand..
Faen  vad arg jag är på mig själv.
Skärpning  med sötsaker o istället använda  tandtråd o munskölj!!!!! NU!
Tänker på det varje varje gång ja ligger i tandläkarstolen, o det håller ungefär 2 timmar efter besöket.
Varför e man så kass på sånt?

O motivationen tog  vägen  VAR????
Ehm hallå, i miss u!!!!!!!!
Har en deadline siste december 2009.
Kom i luckan!

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis i efterskott. Hoppas att du hade en mysig dag. :) Det är nog lättare att lägga av med sötsakerna när julen har passerat. :)

Postat av: Gabriella

haha, ja de har du...du har inget val. mellandagarna här kommer vi haha..tack för en mysig kväll, puss på dig stump!!

2009-12-03 @ 21:46:27
Postat av: Linda

Grattis i efterskott! Hoppas att du hade en bra dag!? Och att det är bra med dig & dottern?

Kram

2009-12-06 @ 22:29:38
URL: http://nataliesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback