Första lediga dagen..

Tjohey!

Idag har jag vatt ute hela dan..
Mötte Sabbe  vid 1 o gick o handlade en kofta till mig på Caroli..
Mina nya byxor hade spruckit i grenen..*jiiipppii*
Såg det när jag skulle hoppa på bussen, skämmit=P

Efter shoppandet fika vi  på Espresso.
Efter det promenixa vi till kanalen o satte oss på en bänk i solen..

Vi  gick vidare  mot Gustav vid halv 4 o mötte Sabbes friends. De tog en fika, jag hoppade..
Snick snack o vid 5 var  vi på Centralen, Sabb drog norrut o jag hem till Alex.
Satt o snackade fram till nu.
Kom  hem vid halv  10..
Skönt  o ha hittat på massa.......

Väldans  ont i magen.
Ska se om de finns ngt litet o äta annars snurrar väl huvet iväg.

Saknar pluttan..
Hjärtat i mitt  liv ♥
Även  alla alla  vänner o min familj.
Utan er är jag inget. Zero. Noll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback