Varm dag..

Torsdag idag och det innebär att min semester snart är slut.
Jag börjar jobba på måndag, men jag känner knappt någon ångest.
Känner mest att det ska bli skönt med rutiner igen såhär mitt i all kaos som  varit.
Saker o ting har börjat landa nu..Skönt det..

Min träning har kommit igen o även om jag helt ärligt talat inte saknat den under uppehållet, så tycker jag det är skitkul igen..
Laget är kanon..
Första matchen på söndag och det är mot serieledarna..
Vi ligger tvåa så det är en viktig match..

Ridningen börjar vecka 34 igen..
Har inte saknat den heller, men det kommer bli kul igen..
Hade Carnita levt hade jag åtminstone saknat att rida henne fruktansvärt mkt =)
Nu bor hon i himlen och jag önskar mer än något annat att jag kunde få tillbaka henne hit igen..
Vila i frid snuttan <3



Idag har jag, Felizia o mamma  fikat på Bo01..
När vi blev överfallna av massa getingar avlägsnade vi oss och åkte till lekplatsen vid Stadsbiblioteket..
Det är så varmt o klibbigt idag..
Skulle varit o badat istället..
Stack ifrån lekplatsen vid 3 och kom hem nu för en stund sen.
Felizia vilar o jag ska fixa pastasallad.
Ska hem till Josse sen hoppas jag =D

Ha det gott i sommarvärmen!
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback