Vad e felet?? =S

Det började i förmiddags..
Vaknade med lite ryggvärk..
Det kändes lite när jag tankade o sen blev det värre hemma hos pappa.
Där fick jag lägga mig ner för jag inte kunde röra mig pga smärtan när kag reste/satte mig.
Tog en Panodil men har ändå haft ont hela dagen.
Nu sitter smärtan både i ryggen och magen.
Det är värk på båda ställena.....
I magen: den brännande konstiga värken och i ryggen den ständiga värken och spec när jag rör mig och böjer mig, och det går ner i benen..
Fattar ingenting!!!!

Kan detta bara vara pga ägglossning???



Har iaf vatt lite med Josse idag, sen en runda hem till pappa o sen Rix fm på festivalen med Carro o Sabbe o Felizia.

gonatt..........

Kommentarer
Postat av: Karin

Nu vet inte jag var din smärta sitter i magen. Men förut när jag inte gick på hormoner så hade jag ont i äggstockarna och så gick det bak i ryggen så det kan vara något sådant. Tyvärr hjälpte inga värktabletter mot den smärtan jag hade så därför började jag äta cerazette. Hoppas att din smärta försvinner! Kram

2009-08-16 @ 18:31:00
Postat av: jenny

Helt sjukt att läkaren rekommenderat just cerazette till mig =D

börjar om 2 veckor..så det kan vara det alltså?:O

hoppas det hjälper!!

Postat av: Karin

Haha det var ju faktiskt lite lustigt. :) Nu är det säkert olika från person till person så man kan ju inte garantera att det hjälper dig. Men efter tre månaders användande (har idag använt dem i 4 år) slapp jag både ägglossningssmärta och menssmärtor (gick innan på voltaren). Så jag hoppas verkligen att de kan hjälpa dig med, känns som vardagen blev så mycket enklare när alla smärtor försvann. :)

2009-08-17 @ 09:19:55
Postat av: Linda

Tror det var cerazette som jag hade innan, OJ vad dåligt jag mådde!!! Kräkte o hade mig...gjorde tom ett gravtest...Sen bytte jag till mini P. Men det är såklart olika för alla.

Lycka till!

Kram

2009-08-17 @ 11:07:25
URL: http://nataliesmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

felet är för många tålyft för att få en bildd på Danny =))

2009-08-17 @ 18:37:41
Postat av: jenny

Jag har haft smärtor nu varje dag,har det fortfarande, så det är ju värt att försöka..!

Hoppas jag slipper kräkas och så..det är ju inget skoj alls.



Till dig som skrev om Danny: Ja det skulle kunna stämma,men det gör det inte =)

2009-08-18 @ 20:48:52
URL: http://missflingan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej hej

Jag har gått på cerazette. läääänge..

Dom hjälpte mig som bara den.. Jag hade så ont att ja inte kunde göra ett piss.

Idom flesta fall tar dom bort mensen. jippiiiiee HAHA

Men jag har blivit på smällen 3 ggr av dom.. HAHAHAH

Men det sker oftast om man missar nån tabl.



Hoppas att det hjälper dej. Det finns inget värre än att ha ont i magen..

Jag har kraftig magsår.. å fy fan DET gör sketa ont..



Som någon annan skrev.. I sjukvården måste du slå klart för dom vad som gör så ont å spä på smärtan lita.. När jag gjorde det så fick jag hjälp, inte innan..



opps detta blev långt .

ha det gött

2009-08-29 @ 13:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback