Tjiiiiiiiiiiiiiibbbbbbbbbbbbbb...

...som mina söta vänner hade sagt...

Idag har jag jobbat sen hämtade jag Felizia hos farmor.
Hon hade vatt på festivalen med henne..

Jag o snuttan körde förbi affären och handlade Sojakorv sen blev det Korv Stroganoff o ris..
Klockan hann bli 7 när vi var klara o då satte ja snuttisen i vagnen o promenerade förbi mamma o pappa.
Ingen var hemma. Skulle höra om de skulle med ut o gå.
Jag gick bort till OK för Felizia hade fått ett paket men det var visst Pontus som skickat efter det..
Gick en runda o Felizia somnade i vagnen.
Jag köpte med äpplemos hem o sen blev det gröt hemma. =)

Lyckades skära mig i fingrarna två gånger idag =/
Icke smart.. Så nu har jag plåster på båda händerna..

 


Fick ta Felizias Hello Kitty plåster för mitt eget är slut..



I söndags blev det Nickelodeon dagen på Stortorget.
Molly Sandén, Amy Diamond, Markolio, SvampBobFyrkant, Alice o EMD var där.
En viss tös ville vara snygg för Danny och det var INTE jag..

  

Tycker hon lyckades bra... =p

  

Framme på Stortorget:


  


               E                                            M                                          D

  



   



Dagen blev lyckad och "allting gott, slutet gott"
*Puss o kram* =)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Tack för en underbar eftermiddag. Det tål att göras om =) pussar och kramar på er sötisar...

2009-08-19 @ 22:00:28
Postat av: Gabriella

Tack för en underbar eftermiddag. Det tål att göras om =) pussar och kramar på er sötisar...

2009-08-19 @ 22:01:13
Postat av: jenny

tack själv=)

Postat av: lena

Vilka fina bilder. Det ska börjas i tid med att klä sig fint för pojkarna:) kram

2009-08-20 @ 16:01:46
URL: http://lenamansson.blogg.se/
Postat av: jenny

haha ja :D

2009-08-24 @ 08:25:35
URL: http://missflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback