Partey!!

Tjohej!!

Idag har jag, Pontus och Felizia vatt på Segebadet..
Felizia älskar det och jag ville få lite extra färg innan jobb på måndag =P haha..
Mamma kom också dit och pappa tittade förbi en sväng..
Vid halv 2 hämtade Sara mig och det var dax att säga hejdå till snuttisen..
Saknar henne redan =(
Pontus tog bilen och körde dem hem och vi åkte till Obs.
Köpte present till Josse och sen lite nya kläder till ikväll.
Ångest för jag är inte stenrik =(( fy fy..



Får se om det blir den vänstra tröjan med leggings eller den högra kjolen med ett blommigt linne?!
Hjälp..

Systemet hann stänga lagom till jag o Sara kom dit.
Vi var där typ 15.01 =(
Så nu har jag en cider med till Josse.
Toppen ..

Ha en trevlig kväll för det ska jag iaf =D

Kommentarer
Postat av: sara

sommar sommar sooommaaar haha, bestämt vad du ska ha på dig? =p

2009-08-08 @ 16:21:38
Postat av: jenny

haha..hade kjolen och mitt blommiga gina tricot linne..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback