Ledsen, arg, besviken..

Känner mig allmänt depp..
Blir sviken gång på gång.
Saker som förstör mig och mitt liv.
Snälla låt mig vara o låt mig må bra..



Morgonen idag började inte bra.
Lämnade Felizia sen kom en jäkla magont så det blev vårdcentralen från 8.00 - 10.15...=/
Massa väntetid där o det var skitdrygt.
Såklart hade det onda släppt lagom till jag fick läkartiden (9.45)..men hon undersökte o skickar en remiss till KK.
Då ska ja fn ha ett svar.
Har haft de vanliga brännande smärtorna idag igen.

Jobb flöt på hyfsat o sen kom jag hem till ett gott välstädat hem o jag började tvätta direkt.
Mamma hjälpte mig att sätta upp gardiner i kök+Felizias rum.



Tankarna flyger.
"Vad hade hänt om................??"
"Vad kommer att hända..........?"
Vad jag än säger o vad jag än gör, får jag ingen jä*la respekt.
Man försöker vara snäll o hjälpsam o göra allt för att det ska bli så smärtfritt så möjligt, ändå fortsätter allt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad är det som händer gumman?

Är det cystorna som spökar igen?:(

Postat av: Karin

Tycker synd om dig, det är så jäkla drygt att ha ont i magen. Kan det vara så att du har små cystor som går sönder? Själv hade jag det och ibland låg jag och grät av smärta. Åkte in och ut till KK varje månad, men de kunde inget göra. Har du fått dina cerazette än. Tröstkram

2009-08-26 @ 09:35:14
Postat av: jenny

Ja jag vet inte =/

Jag anar att det kan va så,men var o varannan dag?!

när jag får KK remiss ska ja tvinga dem att ge mig svar.

Men Karin, det känns som du o jag har/har haft samma symptom..

Ja mina cerazette har kommit o jag började ta dem i söndags tror jag..

2009-08-26 @ 18:24:08
URL: http://missflingan.blogg.se/
Postat av: Karin

Är det var och varannan dag hela månaden eller är det bara så under ägglossningsperioden? Jag vill minnas att det var bara ca en vecka varje månad som jag inte hade ont. För jag hade ont inför mens, under hela tiden jag hade mens, sedan inför ägglossning och hela ägglossningsperioden. Det kändes som att man mådde pyton jämt. Mår du illa också? Ja det känns som vi har samma symtom. Men det behöver inte vara samma sak. Skönt att du ska få komma iväg iaf och få det uppkollat. Till mig sa de att kroppen förändras när man fyller 20 år, händer något hormonellt. Det är dessutom rätt vanligt att kvinnor har små cystor, sedan har inte alla ont av dem. Okej vad bra att du har kommit igång med dem. Dock tar det ju tid innan det blir stabilt, så ge inte upp för det kan ta uppemot ett år, men det kanske blir lite bättre för varje månad som går.

2009-08-27 @ 09:41:38
Postat av: Jenny

Det är var o varannan dag jag har ont..

Ofta när jag rör på mig har ja kommit fram till..

Cyklar, tränar..

Läkaren på KK sa ju att de va vätska vid äggstockarna, men sa inte om det var normalt eller inte.

Bara har en tanke att vätskan på ngt sätt kanske gör så ja får ont när ja rör mig, om den kommer i gungning:S

Ingen aning alls. Önskar att ja fick akut ont o åkte in o fick ett svar.



Hade ju systor 2007 men då hade ja akut smärta o fick åka in akut..

2009-08-27 @ 10:33:03
URL: http://missflingan.blogg.se/
Postat av: Karin

Okej det kan jag nog hålla med om för min smärta kom inte när jag var still utan mer när jag var aktiv. Kunde se var vätskan kom ifrån då? Jag hade också vätska i äggstockarna och det berodde på att cystorna sprack. Det var därför jag hade så ont så att jag kunde dö. Om du verkligen vill komma till snabbt så åk in en dag när det känns lite mer. Ibland måste man överdriva för att få komma till, är sjukt att det ska vara så. Du säger att du hade cystor 2007, försvann de sedan av sig själv eller fick du någon medicin mot det?

2009-08-27 @ 11:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback