It´s been a while....

Idag har det vatt ego-dag för min del..
Fotvård, färgat o  klippt håret o sen avslutade jag dagen med att fixa naglarna =D
Snäckan fick också sina naglar målade.
Hon är så faschinerad av allt som hade med naglar o smink o smycke o göra=)
Min lilla prinsessa..

Snuttan är en stor flicka nu.
Kommer update med bilder från födelsedagen..



Ska lägga mig o se danska Paradise Hotel nu kl 12..
Alex bad mig kolla igår..
Hon hade hittat en snygging där haha..



Saknar dig Carnita...
Min ängel som var helt underbar på alla sätt o vis..
Varför var just du tvungen att lämna jordelivet så tidigt?
Jag saknar dig så innerligt..

http://www1.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=42954&epslanguage=sv

Älskar älskar älskar dig o saknar dig!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback