Fredagen

Igår jobbade jag först..
Dagen flöt på bra..men jobbet är så roligt!!

Efter jobb cyklade jag till pappa o bytte om sen cyklade jag till stallet..
Red BTB o det gick kanonbra enligt mig.
Älskar att rida honom =)
Tog det lugnt efter ridningen o gick ute med Angelica o pollarna.
Sen fixade vi dem pollarna i lugn o ro o gick tillsammans en bit på hemvägen..
När hon var hemma cyklade jag hem till papps..
Duschade o gjorde vid mig sen körde han mig upp i stan där jag mötte Carro, Sabbe o hennes kompis.
Vi såg fotboll, käkade, kollade i stånden o sen promenerade vi till Centralen o tog bussen hem vid 12.
Vädert var kanonmysigt..
Väl hemma följde Carro med upp en stund, vi snackade skit o garvade som fn haha..
Carro avlägsnade vid 1 (?) hehe..



Idag ska vi hälsa på Sara o Johan o  bebisen=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback