Onsdag

Hallu..
Har nyss kommit hem från Tupperware party hos  Pontus faster.
Var där med Pilla, Lena, Jennie o Felizia..
Skojsigt=)
E helt sleden nu..

Igår var Alex, Sara o Jennie här =)
Mys med fika o snack..

Imorron begravs pappas moster..
Så ja ska jobba halvdag imorgon bara..
Det läskiga är att Majken, som gått bort, ringde pappa bara en vecka innan och frågade om vi inte kunde komma dit med Felizia o hälsa på.. har inte setts o hörts på  jättelänge nu..
Vi hann aldrig dit men det var precis som om hon visste...??

**Vila i frid Majken**



För övrigt känns det inte som jag har något liv nu.
Allting  snurrar i huvudet på mig.. Känns som jag hoppat på en karusell jag inte kommer  av..
Jättemkt att göra på jobb, skitkul med massa nya kunder o så - men känner att stressen inombords kryper närmre mig ibland, sen försvinner dagarna så fort.. man hämtar felizia, åker hem o lagar mat sen är det läggdags för henne o eventuellt träning för mig... eller handla, eller något annat viktigt, men tråkigt..

Så SORRY, alla vänner..
Jag har varit helt off en lång tid nu..
Hinner knappt med i svängarna här..
Men jag älskar er iallafall, no matter what!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback