Lördag

Hej hej!! =)

Vad kul att ni kommenterat bloggen..
Är roligt med lite comments, först då fattar man att folk verkligen läser här =D

Igår hoppade jag Bendtail och det gick kanoners =D
Pontus, Felizia o Sara var med o tittade, jätteskoj!
Vädert var helt underbart o det var jättemysigt..
Efter det lämnade vi Sara hemma o åkte hem till pappz o åt pizza...
Var hemma vid halv 10..

Idag vaknade vi vid halv 9.
Solen strålade o vi dukade frukosten på balkongen.
Mys<3
Vid 10 gjorde ja vid mina naglar igen, en hade lossnat..
Efteråt hämtade jag Pontus o Lena o snuttan o åkte till Pontus samling,
Var där  en stund sen blev jag hämtad av Camilla för att åka till vår match.
Vi spelade bra (som vanligt) men förlorade med 4-3.. =(
Var hemma vid 6 o då höll Pontus på med maten..
Åt och sen badade vi..
Körde Pontus till sin kompis som har inflyttningsfest.
Jag orkade inte följa  med så ja o pluttan åkte hem o lyssna lite på youtube..=)
Hon sover nu men ja hör att hon ligger o hostar hela tiden..*suck*
Hoppas inte att det är dax för sjukdomar igen!!!!!!!!!

Imorgon ska vi tvätta sen kommer EMD till Malmoe...

Ha det brau!!

Kommentarer
Postat av: Annica

ja tack det e bra me mig oxå, skönt att allt e bra me dig=)

Ser att du e tillsammans me pontus igen=) sist vi pratade så va det slut har jag för mig.



Jag jobbade på Gina Tricot i Dk innan så nu söker jag för fullt runt här i malmö.

Vad gör du själv nu för tiden då?

Jobbar du nåt?

Postat av: Jennie

Låter mysigt med frukost på balkongen, och ett skønt bad...jag saknar badkar haah ;)

2009-04-19 @ 09:34:57
Postat av: Linda

Kikar in & lämnar ett litet "Hej" hihi

Allt bra med dig?

Kram från Linda

2009-04-21 @ 11:44:09
URL: http://nataliesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback