Hosta

Min lille älsklng är sjuk.
Hon har varit dålig sen söndags natt, feber o hosta...
Jag e hemma med henne idag..
Hon sov knappt inatt..Hostar hela tiden..
Vaknade vid 10 imorse och var relativt pigg men febern var kvar.

Hon somnade till nu vid 4 igen, men var inte fri från hostan många sekunder, så hon vakna efter 10 min...
Har hostat konstant sen dess.
Stackars tös.. Hon e skit gnällig nu för hon e så trött.
Pontus kommer snart från jobb o har förhoppningsvis med sig medicin från Apoteket mot slemmet..

Kommentarer
Postat av: Annica

Åhhh det e ju jätte bra att du har fast jobb där =)

Jaså så du rider fortfarande =) där ser man=)



Jag gör själv inte så mycket under dagarna..

Jag bor på Värnhem=)

själv då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback