Regn och åter regn.

Det har regnat hela dagen och det känns inte som att det kommer sluta.
Idag är egentligen en sådan mysig höst söndag då man ska sitta inne och bädda ner sig med en kopp te.
Bara njuta =P
Eller hur?
Det är ju detta man ser framemot när man tänker på hösten.
Att det är okej att sitta inne och slappa och göra ingenting.
Ändå klagar man så ofta på regnet och det tråkiga vädert.
Själv har jag en massa saker jag känner att jag vill göra och saker jag känner att jag borde/ måste göra.
Varför tar man inte  tag i det bara?
Som att sola, träna, städa, fixa här hemma, tvätta.
Helst av allt vill jag bara umgås med familjen nu när alla är lediga på helgen, men allt annat som man inte hinner i veckorna-när ska man göra det då?
Det känns ofta som att det är tid man saknar. Visst-med tid hade inte skadat, MEN jag tror ändå man hade använt den tiden till saker man VILLE göra istället för saker man BORDE göra.
Allt handlar nog bara om prioritering.
Att prioritera det man vill / borde /måste göra.
Just nu hade jag önskat att mitt liv hade många fler timmar och dagar.
Eller helst av allt att man VANN pengar.
Yes, det hade jag velat.
Måste nog börja köpa lite lotter =D



Jag har inga större planer för dagen.
Felizia vilar middag och Pontus sover för han e bakfull..
 
Får se vad som händer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback