Helgen slut

Godkväll.
Dottern sover och älsklingen ser fotboll hos sina päron..
Jag slappar här.
Helgen har varit mys.

Fredag:
Jobb.
Ridning (Titan, gick okej) sen mat och Idol hos pappsi.

Lördag:
Mys frukost sen såg vi Pontus kusin spela bandy.
På kvällen blev det varma mackor och slapp.

Söndag:
Jag vaknade 8 och Felizia strax efter.
Vi handlade bullar och åt, Pontus sov med värsta huvudvärken..
Mamma kom vid 11.
Umgicks lite, sen körde jag och handlade mat vid  halv 2.
Mamma stack när jag kom tillbaka.
Vid 3 började Pontus och jag laga maten.
Per, Pilla, Micke och pappa kom vid 5.
Vi bjöd på wok med nudlar och ris.
Det blev lyckat =D
Efter det blev det lite kaffe o kaka.

Får se vad som händer i veckan.
Det är iaf jobb som vanligt och träning imorgon och ev tisdag.

Längtar till julen.
Skönt att få vara ledig alla röda dagar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback